Eesti Blogiauhinnad 2017 hääletamine

Hei!

Otsustasin selle aasta alguses hakata kirjutama blogi ning nende mõne kuuga on läinud päris hästi. Mõtlesin osaleda Eesti Blogiauhindadel, et katsetada kui hästi läheb. Tegelikult pole võit alati oluline, kõige tähtsam on osavõtt ;). 

Minu blogis saab lugeda minu fotosessioonide kohta (lisaks näha pilte), erinevatest toodetest ja paljudest muudest asjadest. Igatahes mina annan endast parima, et teil oleks huvitav lugeda.  

2017 Eesti Blogiauhindade hääletamine on alanud ning nüüd tuleb minul oodata vaid juunikuud. 

Ma vahel loen mõne inimese blogi, kuid väga vähe. Sellegipoolest andsin igas kategoorias ühele oma hääle. 

Kellele mina andsin hääle? 

ARVAMUSBLOGID – andsin  hääle  ebaparlikarp.ee

PERE- JA BEEBIBLOGID – andsin hääle  maikeniblogi.ee

LOOMEBLOGID – andsin hääle butterflyblogi.wordpress.com

KULTUURIBLOGID – andsin hääle muusikaplaneet.wordpress.com

ILU- JA MOEBLOGID – andsin hääle elisabethpurga.com

REISIBLOGID – andsin hääle liisbett.ee

NOORUKITEBLOGID – andsin hääle marielpahkel.com

AASTA UUSTULNUK – ei osanud kellegile häält anda, kuna ise osalen selles kategoorias. 

MEESTEBLOGID – andsin hääle amidahenryteeb.eu

ELULISED BLOGID – andsin hääle  pilleblogi.com

TOIDUBLOGID – andsin hääle sidrunhein.ee

TERVISE- JA TRENNIBLOGID – andsin hääle marisjamaailm.ee

SPORDIBLOGID – andsin hääle  fitkristina.blogspot.com

FOTOBLOGID – andsin hääle  fotoraat.ee

VIDEOBLOGID – andsin hääle Liisa Pärnpuu YouTube https://www.youtube.com/channel/UCsBMMwcC_B102PC9RsVhaWw

Hääletada saab siin: http://eba.marimell.eu/ 

Minu blogi leiate Aasta uustulnuk-a alt nimega myphotodotpage.wordpress.com.

Hääletamine läheb lukku 31. mai kell 23.59.

Olen iga hääle eest tänulik, sest see tähendab mulle palju ja mida rohkem hääletab minu poolt, seda suurem tõenäosus on mul saada autasustamisel mõni auhind. Kuna pead igast kategooriast hääletama siis võid teised suvalised panna kui sul pole oma lemmikut, kellele hääl anda.
Palun kutsuge oma sõbrad hääletama, sest iga hääl on mulle väga, väga oluline 🌸❤️

IMG_9566-msaluste-Edit-2Fotograaf: Margus Saluste

Palun aidake taaskord üks mu unistus täide viia. 🙂 10. juunil selguvad võitjad Eesti Blogiauhindade üritusel, kus jagatakse ka kätte auhinnad. Väga vahva oleks seal kuulma oma blogi.

Igatahes kui sulle meeldib mu blogi palun anna oma hääl ning kutsu sõpru ka hääletama! ❤

Kohtume juba sel laupäeval minu blogi üritusel!

 Kelle poolt sina hääletasid?


 

One thought on “Eesti Blogiauhinnad 2017 hääletamine

  1. Pingback: Kiirusta, sest pole palju aega enam jäänud – Blogi My Photo

Lisa kommentaar

