EBA 2017

Hei, hei! 

Te ootasite kindlasti seda postitust juba, et teada saada kuidas läks jne. Mul oli eile tegemist ning paljud blogijad kirjutasid juba eile EBA galast, siis mina otsustasin seda teha täna.

Hommikul ärgates oli juba veidi elevus sees, sest mul on esimene aasta kui lähen EBA galale. Ei suutnud juba ära oodata, millal saaksin alustada meigi tegemist. Panin juba valmis kõik vajalikud meigiasjad. 

IMG_20170610_120724.jpg

Seejärel alustasin meigi tegemisega. Meik tuli selline:

bty

 

Seejärel panin kleidi selga ja ruttasin bussile. Linnas sain sõbrannaga kokku, kuna meil oli aega 35minutit, siis otsustasime käia Kaubamaja Toidupoes, Postimaja Rimis ja lõppude lõpuks veel enne Kalev Spa-d asuvas Rimis. Mingi poiss oli ajanud sõbranna sukapükstele jooki ega tahtnud tulla niimoodi EBA-le. Otsime nagu hullud, sest igas poes ei müüda sukkpükse ning lõpuks leidsime sealt Rimist, mis on enne Kalev Spa-d (ei osanud muudmoodi seletada). Suundusime, siis EBA galale, uksed avati nagunii kell 19.00.

IMG_3245Mina koos sõbrannaga, kelle nimi on Siret.

 

r5qhkjtc.5nn.jpgSärasin EBA-l nagu päike. 😉 

 

Ma isegi ei kahetse, et EBA-le läksin, inimesed olid mega toredad ja sai päris paljudega vesteldud, kuid oli ka neid blogijaid, kelle nägu ma ei viinud kokku. Venus Club oli ruumi poolest täitsa hea, sest keegi ei pidanud teise inimese seljas trügima või seisma. Siin on väike negatiivne pool ka, mis mulle kohe üldse ei meeldinud. Selleks oli Ženja Fokin komplimendid, mida tegi blogijatele, kes tulid auhindadele järgi. Need ei olnud üldse ilusad ega viisakad komplimendid. Samas muidu oli päris põnev ning sai veidi nalja. 

Sai tehtud ka pilti mõne kuulsusega 😉 

IMG_3344.jpgVasakult poolt siis: Mallukas, keskel Liisa Leetma 😉  Fotograaf:  Kertu Vahemets

Mallukas võitis 1. koha kategoorias Elulised blogid.

 

Liisa Leetma võitis 1. koha kategoorias Ilu- ja moeblogid

 

bty

Õnneliku Margus Vaheriga, kes võitis Meesteblogijate kategoorias 3. koha. Aitäh, kes hääletasid tema poolt! (tänan, sest ma promosin ka teda) 😉 

 

davEesti Youtuber Anita Sibul, kes võitis 2. koha kategoorias Videoblogid

 

dav

Ning alati särav ja andekas Merilin Taimre ehk tuntud kui Paljas Porgand, kes võitis 2. koha kategoorias Trenni- ja terviseblogid.

 

Hihih, vaadake seda klippi: http://uudised.tv3.ee/meelelahutus/uudis/2017/06/11/uku-suviste-oma-blogijast-elukaaslasest-tema-nimi-paljas-porgand-oli-usna-intrigeeriv/

Oops, jäin TV3 seitsmeste uudiste videosse 🙂 ❤

 

Vabandan pildikvaliteedi pärast, sest tegin ka telefoniga pilte ning oli üsna hämar seal. 😉 


 

Kindlasti kõiki huvitab, kuidas minul läks ja mis koha ma lõppude lõpuks, siis sain!!? Ohjah, kuna “AASTA UUSTULNUK” kategoorias autasustati vaid 1.kohta, siis enda tulemused sain teada alles eile, mitte 10. juunil. Ma avasin tulemuste lehe ja otsisin “AASTA UUSTULNUK” kategooria üles, siis see vaatepilt võttis mind täiesti sõnatuks. :O 

 

Kallid lugejad!

Ma ei suutnud uskuda oma silmi, mida ma nägin. Mu blogi sai 3. koha, mis on täiesti uskumatu. Kahjuks 2 ja 3 koht ei saanud diplomi ega midagi, aga see tulemus on ikka vapustav. Selle 5 kuuga olete mulle nii palju rõõmu teinud, sest just üks päev enne EBA galat täitus mu blogis 10 000 vaatamist, mis on samuti väga üllatav ja vapustav uudis mulle. 

Ei oska öelda, kuidas teid tänada! Kindlasti suve jooksul püüan palju loosimisi teha, sest just tänu teie häältele sain 3. koha. 

Kui vaatate seda tabelit, siis mul jäi kõigest 2 häält puudu 2. kohast! 

2017-06-12.png

TE OLETE VÕRRATUD!!!!!! ❤ MUL EI OLE ABSOLUUTSELT SÕNU!

Järgmine aasta kandideerin uuesti ning üritame teha sama tulemuse või isegi kõrgema! 

AITÄH KÕIGILE, KES HÄÄLETASID MU POOLT! ❤

KALLISTADES,

BLOGIJA SIGRID TAMME ❤ ❤

Lisa kommentaar

